7 geriausios bokso treniruotės

Svorio metimo rutina pradedantiesiems namuose

Su maišu Kai gausite pagrindinį bokso judesį žemyn, galite apsvarstyti galimybę įsigyti krepšį savo namams arba galbūt prisijungti prie klasės, esančios jūsų sporto salėje, kurioje naudojami įvairūs krepšiai štampuoti ir spardyti.

Atsiliepimai

Pridėję krepšį ar du į savo bokso rutiną, padidinate pasipriešinimą ir padedate sudeginti dar daugiau kalorijų. Taip pat sustiprinsite raumenis. Peržiūrėkite aukščiau pateiktą vaizdo įrašą, jei norite sužinoti, kaip atrodo bokso treniruotė su krepšiais.

geriausias riebalų degintojas menopauzės metu medžiagų apykaitos greitis riebalų deginimas

Svorio metimui Manoma, kad vidutiniškai per valandą sudeginama nuo iki kalorijų, kardioboksas gali būti puikus priedas prie jūsų svorio metimo plano. Kadangi norint numesti vieną svarą reikia kalorijų, per dieną laikydamiesi dietos ir mankštos turite sudeginti papildomus — kalorijų, kad numesite rekomenduojamą nuo vieno iki dviejų svarų kiekvieną savaitę.

Bokso treniruotės keletą kartų per savaitę gali labai padėti pasiekti šį tikslą.

kaip deginti riebalus ant klubų ar lengvai numesiu svorio

Jei nešiojate papildomą svorį, galite būti atidūs treniruotėms, nes per didelis spaudimas gali kelti jūsų kelius. Nepaisant to, vis dar įmanoma saugiai pasidaryti gerą bokso treniruotę, kad galėtumėte mesti svorį ir sumažinti treniruotės poveikį.

pagalba numetus svorio riebalų nuostolių pav

Tai gali apimti mažesnius smūgius, lėtesnius kryžminio kryžiaus judesius ir dar daugiau. Norėdami pradėti, peržiūrėkite aukščiau esantį vaizdo įrašą.

Account Options

Dėl širdies Geriausios kardio treniruotės, kurių metu daugiausia dėmesio skiriama širdžiai, yra ląstelių svorio netekimas intensyvumo kardio kikboksas.

Sporto salėje kardio boksas gali būti siūlomas su krepšiais arba be jų. Taip pat galite patikrinti šią namų kardio kikbokso treniruotę aukščiau esančiame vaizdo įraše.

svorio metimo laikrodžiai svorio metimo ergometras

Su svoriais Kai pripratote prie savo bokso rutinos ir esate pasirengę dar vienam iššūkiui, apsvarstykite galimybę į savo treniruotę įtraukti svarmenis. Dangčiams ir kryžiams galite naudoti lengvus hantelius.

Svorio metimo metodas namuose - bioseiga.lt

Kitos galimybės apima aktyviųjų poilsio laikotarpių pratimų su svoriais atlikimą, pavyzdžiui, pritūpimus su svarmenimis, virdulio sūpynių sūpuokles ir pagrindinius bicepso garbanos. Bokso treniruotės su svarmenimis suteikia jėgų stiprinimo galimybių nereikia daryti visiškai atskiros treniruotės nei jūsų širdies ritmas. Apsvarstykite galimybę įtraukti į tokią treniruotę, kaip aukščiau. Dėl stiprybės Raumenų ir kaulų kondicionavimui bendroji rekomendacija suaugusiesiems yra du kartus per savaitę ar daugiau atlikti jėgos treniruotes.

Be svarų naudojimo bokso rutinoje, treniruotėje galite sutelkti dėmesį ir į kūno svorį, ir į sunkesnius krepšius. Pramušimai ir smūgiai ant rankinės taip pat yra efektyvesni stiprinant stiprumą, palyginti su ore darymu.

Krepšys pasižymi didesniu pasipriešinimu. Tiesiog įsitikinkite, kad riešus apsaugote ir tinkamas bokso pirštines naudojate rankiniais įvyniojimais. Į stiprinamąją bokso treniruotę taip pat gali būti įtraukti kūno svorio pratimai, tokie kaip lentos ir atsispaudimai.

Peržiūrėkite aukščiau pateiktą 20 minučių vaizdo įrašą, kuriame aprašyta jėgos stiprinimo bokso rutina, kuri taip pat privers jus prakaituoti. Su kojomis Bokso kojos reikalauja nuolatinio judėjimo judesių metu ir tarp jūsų grandinių. Kojų darymas mankštos rutinoje sukuria judrumą ir greitį, o tai gali padėti kitoje veikloje, išskyrus treniruotes, pavyzdžiui, vaikščioti ir bėgioti.

Kodėl namuose turėtumėte kilnoti svarmenis?

Taip pat svarbu išmokti gero bokso kojų kūrimo pagrindų, kad dirbtumėte pagrindinius raumenis kiekvienu smūgiu ir smūgiu, o ne užpakaliu. Peržiūrėkite svorio metimo rutina pradedantiesiems namuose pateiktą mokymo vaizdo įrašą, jei norite išsamiai įvertinti, ką reikia daryti ir ko nereikia daryti jūsų pačių bokso kojose.

Pažįstami pasiteisinimai? Jei taip, tada laikas ką nors pakeisti.

Bendra nauda Boksas reiškia daugiau nei bandymą kišti ar kišti krepšius. Čia pateikiami keli pastebimiausi reguliaraus mankštos pranašumai: gerina širdies ir kraujagyslių aerobinę sveikatą mažina kraujospūdį.