Geriausios svorio metimo programos - Atsiliepimai - 2021

Svorio metimo laikrodis

Smėlio laikrodis.

Tai yra patraukliausias moteriško grožio tipas. Akivaizdu, kad kyla klausimas, kaip padaryti smėlio laikrodžio figūrą?

Paanalizuokime tai išsamiau. Pirmasis žingsnis yra užsibrėžti tikslą Pradedantiesiems svarbu suprasti, kodėl reikia tiek pastangų.

svorio metimo laikrodis

Kad jums būtų lengviau pasiekti savo tikslą, paimkite popieriaus lapą, rašiklį ir atsakykite į žemiau pateiktus klausimus: Norite tokios figūros kaip smėlio laikrodis? Kodėl man reikalingas šis skaičius? Kokią datą noriu gauti? Kaip aš jausiuosi gavęs savo tobulą figūrą? Ar galiu pasidaryti smėlio laikrodžio figūrą? Pirmiausia turite suprasti, kas yra figūra.

Tai tam tikra proporcija tarp mitybos ir streso fizinio svorio metimo cukraus pakaitalai psichinio. Iš to išplaukia dvi išvados: Jei turite perteklių ar nepakankamai maitinatės, neįmanoma padaryti savo svajonių figūros.

Jei turite nepakankamų svorio metimo laikrodis per didelių apkrovų, taip pat neįmanoma rasti tobulo kūno sudėjimo. Todėl norint padaryti tokią figūrą kaip smėlio laikrodis, pakanka stebėti galios ir apkrovų proporcingumą.

Kas atsitinka, kai nėra proporcingumo?

Kaip pasidaryti smėlio laikrodžio figūrą: pratimų rinkinys, rekomendacijos

Šioje situacijoje yra tokių nemalonių padarinių: Antsvoris nutukimas arba nepakankamas distrofinis svoris. Norint, kad būtų laikomasi proporcingumo principo, svarbu suprasti 2 pagrindinius principus: Norėdami priaugti svorio, turite svorio metimo laikrodis daugiau kalorijų nei išleidžiate. Norėdami numesti svorio, turite išleisti daugiau kalorijų, nei gaunate. Pasirodo, bet kokia ideali figūra yra tik proporcija tarp galios ir apkrovų.

Svorio metimo sporto programa

Toliau analizuosime kitas jūsų svajonių figūros stokos priežastis. Kas trukdo jums gauti svajonių figūrą? Neįmanoma pasiekti puoselėjamo tikslo dėl kelių priežasčių: Mitybos principų nežinojimas.

Top 8: keisčiausi svorio metimo būdai Šiais laikais, kai liekna figūra laikoma grožio etalonu, žmonės tiesiog paniškai puola laikytis dietų, bėgioti į sporto sales ir visokiais kitokiais įmanomais būdais bando atsikratyti nepageidaujamų kilogramų. Visa tai būtų sveikintina, jeigu kartais lieknėjimo procesas neaptemdo proto ir neišeina už normalumo ribų. Print Siūlome susipažinti su itin keistais svorio metimo būdais, kuriuos išbandė norintys numesti svorio. Šlapimo injekcijos Amerikietė Sheryl Paloni atrado naują būdą svoriui mesti.

Trūksta dienoraščio, kad būtų galima stebėti sėkmę, kūno parametrus ir svorį. Bijo kitų moterų ar vyrų dėmesio.

Dabar sužinosite apie 8 principus, kuriais vadovaudamiesi galėsite pasiekti norimų rezultatų.

  • Svorio netekimo patarimai pagal ubqari
  • Jwoww italijos svorio netekimas

Smėlio laikrodžio figūros mitybos principai: 4 valandos prieš miegą - nevalgyti. Kietesnis maistas norint suvirškinti daugiau kalorijų. Išskirkite saldumynus. Apskaičiuokite jums reikalingų kalorijų skaičių.

svorio metimo laikrodis

Padidinkite žuvų skaičių ir sumažinkite mėsą žuvis geriau virškinama. Valgykite lėtai.

Atskirkite maistą svorio metimo laikrodis valgykite angliavandenius ir baltymus skirtingu metu. Jūs taip pat turite suprasti, ko jums reikia, atsižvelgiant į dabartinę figūrą: norint sumažinti svorį ar priaugti svorio.

Laikydamiesi šių principų galite būti tikri, kad tapote daug arčiau savo numatyto tikslo. Norint priartėti prie numatyto tikslo, labai svarbu atlikti specialų treniruočių kompleksą.

Pratimai tobulai figūrai Norint padaryti tokią figūrą kaip smėlio laikrodis, reikės specialių pratimų. Norėdami gauti greitą ir garantuotą efektą, turite naudoti dviejų tipų pratimus: Tikslinė - tai pratimai, tiesiogiai veikiantys juosmenį ir pilvą. Reguliariai atliekant šiuos pratimus bus įtemptas ir plokščias skrandis.

Papildomi - tai pratimai, veikiantys kitas raumenų grupes. Papildomų pratimų tikslas yra padidinti kitas raumenų grupes ir dėl jų dydžio vizualiai sumažinti juosmenį. Jei atliksite abiejų tipų pratimus, pasieksite maksimalų efektą. Tiksliniai pratimai 1. Kojos pečių plotyje, nugara tiesi, rankos ant klubų. Lėtai įkvėpkite per nosį, jūsų tikslas - pritraukti kuo daugiau oro.

Iškvėpkite visą orą ir kuo svorio metimo laikrodis prispauskite skrandį prie stuburo.

svorio metimo laikrodis

Būkite tokioje padėtyje kuo ilgiau. Šis pratimas turėtų būti atliekamas kasdien - 3 kartus per dieną, atliekant 3 artėjimus. Be to, prieš mankštą neturėtumėte valgyti 2 valandas, tai yra, skrandis turi būti tuščias. Dėmesio, būk atsargus, tavo galva gali suktis!

svorio metimo laikrodis

Pratybų eiga padidės atidėliojimo laikas. Rezultatus reikia stebėti naudojant dienoraštį.

svorio metimo laikrodis

Atsigulkite ant bet kokio kieto paviršiaus, sulenkite kelius. Pakelkite kūną link kelių, grįžkite į horizontalią padėtį. Svarbu pajusti, kaip susitraukia pilvo raumenys galite uždėti ranką ant pilvo. Negalite sau padėti rankomis, iškvėpimas atliekamas viršutiniame amplitudės taške. Sukimą reikia atlikti kas antrą dieną - 3 kartus per dieną 3 rinkinius iš eilės, likusį 60 sekundžių tarp rinkinių.

Geriausios svorio metimo programos - Atsiliepimai - 2021

Atsigulkite, sulenkite alkūnes ir apvyniokite jas už galvos. Sulenkite kelius, atsiremkite į rankas ir pakelkite dubens aukštyn.

Šis pratimas tempia raumenis ir juos tonizuoja. Svarbu visiškai sulenkti nugarą ir ištiesti rankas iki galo. Turite jausti, kaip ištempti pilvo raumenys, tai labai svarbu.

svorio metimo laikrodis

Tiltas turi būti padarytas po sukimo. Tikslas - stovėti kuo ilgiau, tuo pat metu jaučiant pilvo raumenų įtampą. Papildomi pratimai Šie pratimai reikalingi norint vizualiai susiaurinti juosmenį. Jie yra skirti padidinti tokius raumenis kaip: gleivinė; šlaunikaulis deltinis pečiai. Galbūt kyla klausimas, kodėl šie pratimai yra būtini? Dėl padidėjusių minėtų raumenų figūros kontūras tarsi ištemptas.

Skydliaukė - tavo gyvenimo laikrodis!

Liemenė vizualiai tampa plonesnė. Tai padarys figūrą labai panašią į smėlio laikrodį. Pereikime prie pratimų:.