Naujųjų metų pažadų Top 8 Numesti svorio naujiems metams

Numesti svorio naujiems metams

Kaip numesti svorio likus 3—5 savaitėms iki Naujųjų metų Kaip numesti svorio likus 3—5 savaitėms iki Naujųjų metų Visi žinome, kad neįmanoma pamėginti numesti 10 kg per 1 savaitę, kad tilptų į įsigytą Naujųjų metų suknelę.

Kodėl jūsų Naujieji Metai prasideda dabar? Numesti svorio naujiems metams

Bet tai sustabdo nedaug. Pažvelkime į sveiko svorio metimo variantus, net jei tik 2—4 kg, tačiau šie kilogramai po atostogų jūsų negrąžins. Mūsų patarimai, kaip numesti svorio naujiems metams, tinka tiems, kurie sau išsikelia tikrą tikslą.

Pavyzdžiui, norite numesti 2—4 kg 3—5 savaites iki Naujųjų metų. Tikslas pasirinktas ir, nors jo pakanka tokiam trumpam laikui, jis yra gana saugus ir realistiškas! Turite periodiškai protiškai grįžti prie savo tikslo, aiškiai įsivaizduoti visus privalumus, kuriuos gausite statydami. Vizualizacijos metodai labai padeda. Tai gali būti graži suknelė, kurios tau dabar nepakanka. Tegul jis kabo matomoje vietoje priešais jus. Arba tai gali būti nuotrauka, kurioje esate lieknesnė.

Taip pat veiksminga turėti savo pastebėjimų ir jausmų dienoraštį. Kitas žingsnis - sportas. Plaukimas, bėgimas, gimnastika - pasirinkimas yra jūsų. Jei jums reikia priaugti svorio per 3—5 savaites, geriausia sportuoti 2 kartus per dieną 30—60 minučių.

Mesti svorį naujais metais. Pažadas Naujiesiems: kaip numesti svorio

Krovinys pasirinktas teisingai, jei: Sportuodami galėsite skatinti riebalų vartojimą, natūraliai sumažės maisto poreikis, sumažės apetitas.

Jūs tapsite pilnesnis maistas, valdysite save valgydami ir mažiau reikės saldumynų. Dabar pakalbėkime apie mitybą. Numesti svorio naujiems metams pirmąją maitinimo sistemą.

Numesti svorio prieš naujus metus

Pasinaudokite mūsų patarimais, jei norite teisingai nustatyti savo kūno energijos poreikį. Jūs turite valgyti mažiau riebalų ir cukraus. Jei maiste vyrauja baltymai ir kompleksiniai angliavandeniai, mūsų kūnas gauna maksimalų sotumo efektą su minimaliomis kalorijomis.

Jokių draudimų. Gydo, jei labai norite, valgykite nedideliais kiekiais po pagrindinio patiekalo, kai jau esate sotus. Dieta neturėtų būti jums skausmas! Reikia pasirūpinti, kad dieta nevirstų kankinimais. Norėdami tai padaryti, turite tikrai įvertinti savo kūno jėgas ir galimybes, kasdienybę.

  • Kodėl jūsų Naujieji Metai prasideda dabar?
  • Naujųjų metų pažadų Top 8 Numesti svorio naujiems metams
  • Svorio metimas naujiems metams -
  • Svorio netekimas riebalai tampa minkštesni
  • Naujametinių pažadų būna pačių įvairiausių ir labai originalių.
  • Pažadas Naujiesiems: kaip numesti svorio Sulieknėti norite pakoregavę vien tik mitybą: Sujeta įspėja, kuo rizikuojate taip darydami   21 Metant svorį, nori nenori tenka grįžti prie suvartotų ir sudegintų kalorijų santykio: suvartokite mažiau nei sudeginate ir sulieknėsite.

Per dieną turėtų būti 5 valgiai. Visą dieną turėtumėte valgyti 4—5 patiekalus.

  • Kaip visus metus laikytis naujametinių pažadų?
  • Pažadai Naujiesiems, ką daryti, kad juos ištesėtumėm?, Mesti svorį naujais metais
  • Svorio metimo tikslai naujiems metams. Naujametiniai pažadai: kur apgauname save
  • Himesh reshammiya svorio netekimas
  • Kaip numesti svorio likus 3–5 savaitėms iki Naujųjų metų | Straipsniai
  • Šiais kūno kulto laikais reikalavimai išvaizdai kartais prasilenkia su sveiku protu.
  • Tik nenusiminkite, jūs tikriausiai žadate tą patį, kad ir kiti.

Į savo racioną įtraukite lengvus valgius. Pavyzdžiui, neriebus varškės sūris, sėlenų bandelės, arbata ar kava be cukraus.

numesti svorio naujiems metams kaip aš galiu nuleisti pečius

Jūs turite mėgautis procesu! Pabandykite paragauti kiekvieno valgyto maisto kąsnio. Jūs ledisi svorio netekimas lėtai ir valgysite mažiau.

Turėkite maisto numesti svorio naujiems metams. Jis jus drausmins ir leis jums nustatyti svarbius mitybos modelius, galėsite pamatyti, kas trukdo tinkamai valgyti ir mesti svorį. Vakare valgykite mažiau. Šis svorio metimo būdas yra labai patogus, kai darbe galite valgyti namuose paruoštą maistą.

Jei neįmanoma arba draudžiama valgyti biure, naudokite antrąją programą. Kokteilis laikomas mitybos pagrindu norint numesti svorio. Geriau pasigaminkite patys. Riebus varškės sūris turi būti maišomas su pienu arba fermentuotu keptu pienu santykiu 1: 1.

  1. Svorio metimas erių ar galite numesti svorio per ies?
  2. Prarasti gryni kūno riebalai

Dėl skonio galite pridėti šiek tiek sezoninių vaisių. Tokio kokteilio vartojimo schema gali būti tokia. Išgeriate 3—4 porcijas kokteilio per dieną. Dar vieną porciją reikia išgerti prieš vakarienę, paskutinę - jei tikrai norite valgyti, naktį.

numesti svorio naujiems metams daug plonas panaudojimas

Be kokteilio, dienos metu galite suvalgyti g daržovių ir vaisių, griežinėlių sėlenų duonos. Vakarienė turėtų būti lengva, neriebi.

Užkandžiauti leidžiama 1—1,5 valandos prieš miegą: neriebaus varškės sūrio ir riekelės sėlenų duonos ar žuvies ar mėsos su supjaustytomis daržovėmis, stiklinė kokteilio. Geriau pereiti prie kokteilių lieknėjimo schemos, praleidus 1 nevalgiusio neriebaus dienos dieną.

numesti svorio naujiems metams kūno liekna operacija

Šią badavimo dieną patartina suvartoti dalį kokteilio prieš kiekvieną valgį. Kokteilių lieknėjimo sistemos dėka sumažės jūsų apetitas, pagreitės sotumo procesas ir pagerės jūsų mitybos kontrolė.

Kai tikslas pasiektas, pavyko numesti svorio iki Naujųjų metų nepažeidžiant kūno, kyla klausimas: o kas toliau?

numesti svorio naujiems metams kas yra saugus riebalų degintojas

Atminkite, kad jūsų svoris yra tiesioginė jūsų gyvenimo būdo pasekmė. Ir jei norite grįžti prie savo senų įpročių, jūsų ankstesnis svoris grįš kartu su jais.

Jums padės šie 4 patarimai Atėjus Naujiesiems metams, daugelis išsikelia tikslą numesti svorio naujiems metams naujos dietos, įsigyti mėnesinį abonementą sporto klube ir pasistengti pakeisti savo kūno formą. Nepaisant geriausių ketinimų, susiduriama su problema ne tik kaip numesti svorį, bet ir kaip jį tokį išlaikyti. Tiesiog žmonės nežino, kad metant svorį žiemą, reikia valgyti kitokį maistą ir kitaip planuoti elgtis nei kitais metų laikais. Mat dauguma organizmo valymo priemonių, dietų ir detoksikacijos planų siūlo šviežiai spaustas daržovių sultis, vaisius, salotas ir žalią maistą, kuris šaltu metų laiku organizmą tik šaldo.

Yra tik viena išeitis - išlaikyti tuos sveikos gyvensenos įgūdžius, kuriuos įgijote prarasdami svorį. Autorius: Zhanna Sh. Specialiai - Calorizator.