Numesti svorio 5 kg per savaitę

Numesti svorio 5kg, Efektyvi dieta , kuri per 5 dienas padės numesti 5 kilogramus - DELFI Gyvenimas

Nors dauguma mūsų galvoja, kad maitinasi sveikai, išties mes dažnai kasdien suvartojame daugiau kalorijų, nei manome.

numesti svorio 5kg skierg riebalų nuostoliai

Numesti svorio yra lengviau, negu gali pasirodyti. Kasdien suvalgykite po vieną mažiau kaloringą patiekalą.

numesti svorio 5kg kolestiramino svorio metimas

Stipresnį alkoholį keiskite silpnesniu. Stenkitės vartoti mažiau padažų.

Nuorodos kopijavimas

Sumažinkite angliavandenių kiekį. Didesnį mėgstamos kavos su pienu puodelį pakeiskite mažesniu.

numesti svorio 5kg būtina mesti svorį

Rinkitės sveikesnę duoną. Tačiau mitybos specialistė numesti svorio 5kg Australijos pasidalijo keletų paprastų gudrybių, kurios padės gerokai sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį ir numesti 3—5 kilogramus per mėnesį be ypatingų pastangų.

Naujausi įrašai

Tad kaip suvartoti kasdien kalorijų mažiau to nė nepastebint? Pakeiskite duoną Balta duona ar pita paprastai turi dvigubai daugiau kalorijų nei plona riekelė juodos ruginės duonos ar lavašas. Taigi, jei mažiau sveiką duoną pakeisite sveikesne, galite per dieną sutaupyti po kalorijų. Sumažinkite išgeriamos kavos kiekį Susie įspėjo, kad kavos su pienu, tokios, kaip latė ar kapučinas, puodelį gali sudaryti 60— kalorijų.

  1. Lepage svorio metimas
  2. Svorio metimas su sudarshan krija

Jeigu kavinėse rinksitės mažesnį mėgstamos kavos su pienu puodelį, suvartosite iki 50 kalorijų mažiau. Taip pat mitybos specialistė siūlė atsisakyti cukraus.

Sulieknėti per dvi savaites

Taip suvartosite dar 15—20 kalorijų mažiau. Sumažinkite mėsos porcijas Susie teigimu, nemažai žmonių, ypač australų, suvartoja per daug mėsos. Pavyzdžiui, tiek mėsos, kiek užtektų keturiems žmonėms, dažnai suvalgo du žmonės. Sumažinkite angliavandenių kiekį Mes dažnai per dieną numesti svorio 5kg gerokai per daug angliavandenių, nors dirbame sėdimą darbą.

Per 2 mėnesius mesti svorį 5 kg

Tokie angliavandeniai, kaip baltieji ryžiai, makaronai ar bulvės, neretai sudaro nemažą mūsų valgio dalį. Verčiau dalį angliavandenių pakeiskite daržovėmis. Verta atkreipti dėmesį ir į mūsų užkandžius, tokius kaip įvairūs trapučiai, grūdų batonėliai ar vaisių sultys.

Juos neretai sudaro rafinuoti grūdai ir koncentruoti cukrūs, kas gerokai padidina suvartojamų kalorijų kiekį. Vartokite mažiau padažų, užtepų ir pagardų Pasak Susie, vos viename valgomajame šaukšte majonezo gali būti kalorijų, pomidorų padaže — 20 kalorijų, o svieste ar margarine — 20—30 kalorijų.

numesti svorio 5kg geriausias riebalų degintojas ir nuotaikos gerintojas

Keiskite alkoholį Susie nesiūlo visiškai atsisakyti alkoholio, tačiau tiems, kas nori suvartoti mažiau kalorijų, rekomenduoja rinktis silpnesnus gėrimus. Silpnesnio alkoholio taurė turi 20—30 kalorijų mažiau, nei stipresnio.

Ar įmanoma numesti 5 kg per 3 savaites?

Toks maistas, kaip salotos, skrudintos daržovės ir sriubos yra puikūs patiekalai, kurie gali padėti perpus sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Pavyzdžiui, sriuboje ar salotose yra perpus mažiau kalorijų nei dideliame sumuštiniame.

Kiaušinio baltymai; kefyras.

Taigi, jei kasdien vieną patiekalą pakeisite mažiau kaloringu, suvartosite — kalorijų mažiau.