Per 2 savaites - minus 10 kg svorio metimo kūno taškas

Numesti 7 kg svorio, Populiariausia šios vasaros dieta (– 7 kg per savaitę) - 7kg svorio per savaitę

Nors dauguma mūsų galvoja, kad maitinasi sveikai, išties mes dažnai kasdien suvartojame daugiau kalorijų, nei manome.

Kaip numesti 7 kg svorio

Numesti svorio yra lengviau, negu gali pasirodyti. Kasdien suvalgykite po vieną mažiau kaloringą patiekalą.

Stipresnį alkoholį keiskite silpnesniu. Stenkitės vartoti mažiau padažų. Sumažinkite angliavandenių kiekį.

vaiko svorio metimo sėkmės istorijos svorio netekimas pasiekus 50

Didesnį mėgstamos kavos su pienu puodelį pakeiskite mažesniu. Rinkitės sveikesnę duoną.

aštrus padeda numesti svorio 26 ir negali numesti svorio

Tačiau mitybos specialistė iš Australijos numesti 7 kg svorio keletų paprastų gudrybių, kurios padės gerokai sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį ir numesti 3—5 kilogramus per mėnesį be ypatingų pastangų. Tad kaip suvartoti kasdien kalorijų mažiau to nė nepastebint?

Kaip numesti svorį? - 7 kg. per 3 mėn.

Pakeiskite duoną Balta duona ar pita paprastai turi dvigubai daugiau kalorijų nei plona riekelė juodos ruginės duonos ar lavašas. Taigi, jei mažiau sveiką duoną pakeisite sveikesne, galite per dieną sutaupyti po kalorijų.

  • Esi nepatenkinta savo figūra?
  • Sužinokite, kaip per savaitę galima numesti 8 kg. Rezultatas nustebins!

Sumažinkite išgeriamos kavos kiekį Susie įspėjo, kad kavos su pienu, tokios, kaip latė ar kapučinas, puodelį gali sudaryti 60— kalorijų. Jeigu kavinėse rinksitės mažesnį mėgstamos kavos su pienu puodelį, suvartosite iki 50 kalorijų mažiau. Taip pat mitybos specialistė siūlė atsisakyti cukraus. Taip suvartosite dar 15—20 kalorijų mažiau. Sumažinkite mėsos porcijas Susie teigimu, nemažai žmonių, ypač australų, suvartoja per daug mėsos.

Numesti svorio per 7 savaites

Pavyzdžiui, tiek mėsos, kiek užtektų keturiems žmonėms, dažnai suvalgo du žmonės. Sumažinkite angliavandenių kiekį Mes dažnai per dieną suvalgome gerokai per daug angliavandenių, nors dirbame sėdimą darbą.

Tokie angliavandeniai, kaip baltieji ryžiai, makaronai ar bulvės, neretai sudaro nemažą mūsų valgio dalį. Verčiau dalį angliavandenių pakeiskite daržovėmis. Verta atkreipti dėmesį ir į mūsų užkandžius, tokius kaip įvairūs trapučiai, grūdų batonėliai ar vaisių sultys.

Juos neretai sudaro rafinuoti grūdai ir koncentruoti cukrūs, kas gerokai padidina suvartojamų kalorijų kiekį. Vartokite mažiau padažų, užtepų ir pagardų Pasak Susie, vos viename valgomajame šaukšte majonezo gali būti kalorijų, pomidorų padaže — 20 kalorijų, o svieste ar margarine — 20—30 kalorijų.

svorio netekimas stroudsburg pa geriausias būdas prarasti riebalus klubuose

Keiskite alkoholį Susie nesiūlo visiškai atsisakyti alkoholio, tačiau tiems, kas nori suvartoti mažiau kalorijų, rekomenduoja rinktis silpnesnus gėrimus. Silpnesnio alkoholio taurė turi 20—30 kalorijų mažiau, nei stipresnio.

Kaip per 7 dienas numesti 10 kg? Iki smulkmenų apgalvota dieta ir SAVAITĖS MENIU

Toks maistas, kaip salotos, skrudintos daržovės ir sriubos yra puikūs patiekalai, kurie gali padėti perpus sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį.

Pavyzdžiui, sriuboje ar salotose yra perpus mažiau kalorijų nei dideliame sumuštiniame. Taigi, jei kasdien vieną patiekalą pakeisite mažiau kaloringu, suvartosite — kalorijų mažiau.

filipina svorio metimas mesti svorį, skatinant medžiagų apykaitą