Metame rūkyti ir storėjame. Kodėl?

Kodėl mesti svorį rūkant

Ar galima mesti rūkyti ir nestorėti?

Kaip nepriaugti svorio metant rūkyti Updated: May 6, Netiesa, kad visi rūkantys yra liekni. Dauguma rūkančių turi ne tik viršsvorį, bet ir visą puokštę lėtinių ligų: plaučių, širdies-kraujagyslių, diabetą ir t. Su amžiumi, jie pradeda bijoti gręsiančių ligų ir supranta, kad reikia mesti rūkyti, tačiau kai kurie delsia, nes bijo priaugti svorio.

Ar žinojai, kad storėji ne todėl, kad metei rūkyti, o todėl kad rūkei!

Nerimsta aistros dėl draudimų rūkyti Ypač tai svarbu moterims. Ko gero, net plaučių vėžio grėsmė moterų negąsdina taip, kaip grėsmė sustorėti, todėl kartais vien dėl to nesiryžtama mesti rūkyti. Reflekso slopinimas valios pastangomis dažniausiai baigiasi tuo, kad atsisakę vartoti kurį nors vieną produktą, jaučiamą trūkumą bandome užpildyti kuo nors kitu. Be to rūkymo metu rūkymas svorio metimas šiek tiek kalorijų organizmas jas išnaudoja šalindamas su cigarete gautus nuoduso nikotinas ne tik slopina alkio pojūtį, bet ir spartina metabolinius procesus, todėl metus rūkyti, net valgant  tiek pat kiek anksčiau, svoris gali šiek tiek padidėti. Ar galima  kaip nors kontroliuoti šį procesą?

Rūkymas - tai stresas. Nikotinas stimuliuoja adrenalino ir kortizolio išsiskyrimą, dėl ko padidėja energijos sąnaudos ir sumažėja apetitas. Tai paaiškina, kodėl rūkaliai kartais turi mažesnį kūno svorį nei nerūkantys ir, kodėl metę rūkyti, dažnai priauga svorio.

Be to, rūkant ilgą laiką, padidėja atsparumas insulinui, kuris yra susijęs su centriniu pilviniu nutukimu, padidėja metabolinio sindromo, diabeto bei širdies ir kraujagyslių ligų rizika.

Metame rūkyti ir storėjame. Kodėl? | chooseklaipeda.lt

Atsisakius šio žalingo įpročio, jautrumas insulinui atsistato vidutiniškai per metus. Pagreitina šį procesą fizinis aktyvumas ir sveika mityba. Metus rūkyti dažniausiai ir daugiausia svorio priauga tie, kurie jau turi viršsvorį ar turėjo viršsvorį prieš pradedant rūkyti.

Be to, svorio padidėjimas priklauso nuo surūkytų cigarečių skaičiaus: kuo daugiau cigarečių surūkoma, tuo labiau sutrikdomas organizmo metabolizmas, ko pasekoje, metus rūkyti, auga svoris.

jm blakely svorio metimas

Jei nusprendei mesti rūkyti ir nepriaugti svorio, turi ruoštis šiam žingsniui. Susidaryk veiksmų planą. Blogiausia, ką gali padaryti - tai vienu metu mesti rūkyti, mesti svorį ir pradėti sportuoti. Daryk kuo mažiau pokyčių vienu metu!

Pasiek sveiką kūno svorį prieš metant rūkyti.

Dietologų patarimai: ką valgyti, norint numesti svorio - DELFI Gyvenimas

Metant svorį, turi suformuoti teisingus mitybos įpročius, kurių galėsi laikytis metęs rūkyti ir nepriaugti svorio daugiau skaityti čia. Mityba turi būti: Saikinga: nei per daug, nei per mažai maisto.

Atmink, svoris iš oro neauga! Subalansuota: prarandu svorį, jei nevalgau trūkti jokios maistinės medžiagos, todėl nesižavėk dietomis be angliavandenių: keto, atkinso, dukano ir t.

kūno lieknėjimo kava

Dieta be angliavandenių - sutrikdo organizmo homeostazę pusiausvyrąo tai stresas organizmui. Mityba neturi sukelti papildomo streso! Įvairi: įvairus maistas padės aprūpinti organizmą vitaminais ir mineralais, kurių dažnai trūksta rūkantiems.

Net jei neturi viršsvorio, pradėk laikytis mitybos režimo ir formuok teisingus mitybos įpročius: atsisakyk greito maisto, saldžių gėrimų ir apribok cukraus suvartojimą. Rinkis maistą pagamintą namuose ir išmok pats gaminti sveikus patiekalus.

Tai padės išvengti svorio padidėjimo, kai mesi rūkyti. Padidink fizinį aktyvumą: nueik 10 žingsnių per dieną arba pradėk sportuoti.

Metame rūkyti ir storėjame. Kodėl?

Prieš padidinant fizinį aktyvumą, konsultuokis su specialistais, kurie parinks teisingą fizinį krūvį. Specialistų konsultacijos būtinos ir tiems rūkaliams, kurie jau turi lėtinių ligų: padidėjusį kraujospūdį, cholesterolį, cukrų; kvėpavimo ir sąnarių problemų ir yra nutukę.

Svarbu žinoti, kad metus rūkyti: Atsiranda saldumynų poreikis. Metus rūkyti, pirmas savaites organizmas patiria didžiausią stresą, kurį sukelia nikotino trūkumas. Norėdami kompensuoti nikotino trūkumą, buvę rūkaliai, nesąmoningai pradeda valgyti saldumynus. Vietoj saldumynų geriau suvalgyk vaisių ar džiovintų vaisių: pvz. O jei rinksies saldumynus, tai geriau su mažesniu kalorijų ir riebalų kiekiu: pav.

Tačiau atsimink, jei produktas liesesnis, tai nereiškia, kad jo galima suvalgyti daugiau. Be to, kartais galima suvalgyti tikro juodo kodėl mesti svorį rūkant.

kaip sudeginti pagrindinius riebalus

Saldumynų poreikį sumažina tinkamai subalansuota kodėl mesti svorį rūkant baltymai, riebalai, angliavandeniai ir mitybos režimas. Vietoj saldumynų rinkis vaisius, džiovintus vaisius ar naminius desertus.